torsdag 16. april 2015

Hvorfor blogger jeg?

Hei løpevenner og andre skapninger!

Da melder jeg meg også inn i "blogg-sirkuset". For meg har ordet "blog" vært negativt ladet, da jeg har forbunnet det med relativt hjernedøde innlegg som omhandler smike, klær, hår vesker og andre viktige verdenssaker.  :P Etter at jeg ble gira på løping har det endret seg, da jeg finner stor motivasjon og inspirasjon om spesielt løperelaterte temaer på blogger, instagram og facebook. For eksempel RunnersWorld norge sine bloggere følger jeg alltid med på: http://www.runnersworld.no/blogs/.




Jeg synes det er veldig interresant og inspirerende å lese om, og se bilder av, andre sine opplevelser av konkurranser, treninger, tanker, meninger osv. Derfor vil jeg også gjerne prøve å gi noe tilbake. I en liten periode har jeg aktivt delt en del løperelatert på instagram og facebook. Noen liker hvertfall det jeg skriver og deler, så om jeg klarer å inspirere og motivere minst én person, så er det jo verdt det.




Når jeg skriver eller snakker om løperelaterte ting merker jeg at jeg har så mye som skal ut, og det gir meg derfor mye å bare få skrevet det ned å dele det med "verden" det jeg har på hjertet. Så får dere som er interresert lese og dere andre finne på noe annet. ;)

Jeg publiserer herved mitt første blogginnlegg så får vi se hvor dette bærer. Tanken er en vinkling mot langdistanseløping, med litt innslag av humor, og hvis responsen tilsier at det gir mening, vil jeg satse på å legge ut ca et innlegg i uka.




Neste innlegg vil nok handle litt mer om hva jeg mener med "Fra gamer til ultraløper", om min bakgrunn, hvordan jeg bestemte meg for å gå for langløp og mine planer og ambisjoner for fremtiden. Den som lever får se!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar