fredag 15. mai 2015

Løpsplaner for 2015 (video)

Ja da har jeg prøvd meg på å lage et videoblogg innlegg. Det var litt rart i starten å snakke til et kamera helt for meg selv, men gikk seg vel litt til etterhvert.

Jeg snakker om hvilke løp jeg skal løpe og allerede har meldt meg på, men droddler også litt rundt forskjellige andre mulige løp jeg vurderer å melde meg på i løpet av året.

Det første løpet jeg skal løpe går allerede om en uke, og selvfølgelig trapper jeg godt opp på distansen fra forige løp, VUC 52 km, min første ultra! Se videoen for mer info om denne "galskapen"!




Linker til løp nevnt i videoen:




Takk for at du så på! Kanskje ble det litt langtekkelig...kanskje ikke. Legg gjerne inn en kommentar å si hva du synes.

Det kommer nok uansett mer video innlegg framover, men da antagelig med litt mer action en meg drodlende i sofaen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar